poniedziałek, 16 stycznia 2012

WarHawk (PS3)


WarHawk to gra, która w 2007 roku zyskała sporą popularność, przede wszystkim, dzięki temu, że była sieciową strzelaniną, w którą można było grać bez dodatkowych opłat. W odróżnieniu oczywiście od gier na Xbox360, które do sieciowych potyczek wymagały opłacenia abonamentu Gold.

Przygotowana przez Incognito Inc. pod skrzydłami SCEA wieloosobowa wojna była nową jakością, jeśli chodzi o granie na konsoli przez Internet. Pierwszy Xbox przetarł sieciowy szlak dzięki Halo, ale to PlayStation2 spopularyzowało podłączanie konsoli do Internetu. Ktoś powie, że to Sega DreamCast była pierwsza, ale... niech też powie ile razy widział DreamCasta podłączonego do sieci, ale ile podłączonych do sieci PS2? No właśnie ;-)

WarHawka odpaliłem pierwszy raz na początku 2012 roku, czyli 5 lat po premierze. Od kupionej za kilkanaście złotych gry nie oczekiwałem wiele. Na serwerach nie było nikogo, ponieważ na przestrzeni tych kilku lat wyszło naprawdę sporo tytułów, na które zdążyli przesiąść się już chyba wszyscy posiadacze PlayStation3. Odpaliłem WarHawka przede wszystkim dlatego, że miałem dzień wolny, kilka Trofeów można było zdobyć za samo granie i zupełnie przez przypadek miałem drugiego pada do Trofeów w multi.

Grając sam ze sobą na dwa pady wiele o grze nie mogę powiedzieć, ale poznając pokrótce mapy i mechanikę zabawy, muszę przyznać, że ta gra w 2007 musiała mieć moc! Całkiem niezła fizyka, masa power-upów, sporo gadżetów i pojazdy, te szybkie, wolne i... latające! Bitwy w przestworzach, chociaż przestworza niewielkie, musiały wyglądać świetnie!

No nic, przeszedłem samouczki, trzasnąłem kilkadziesiąt Trofeów i odstawiłem grę na półkę. Żeby nie było, że nie grałem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz