poniedziałek, 2 stycznia 2012

Początek roku spod znaku PlayStation3


Cały grudzień 2011 roku spędziłem przy Xboksie. Przerwa świąteczna sprzyjała nabijaniu gamerscore i zrobiło się tego tyle, że 1 stycznia kończąc drugą część reedycji Monkey Island mój wynik pokazywał okrągłe 40.000 GS. Oczywiście to nic w porównaniu z kilkoma moimi znajomymi na liście przyjaciół, ale dla mnie to swego rodzaju sukces i jubileusz. Równa liczba zachęca do dalszego grania.

Przez cały grudzień patrzyłem też z lekkim smutkiem na lewą stronę telewizora, po której stoi PlayStation3. To nie przystoi, żeby aż tak zaniedbywać konsolę, która ma tak wiele do zaoferowania. Zdecydowałem, że w roku 2012 będę grał naprzemiennie - jeden miesiąc na PlayStation3, a drugi miesiąc na Xbox360. Tak, żeby było sprawiedliwie. Styczeń więc miał być miesiącem spędzonym z DualShockiem :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz