niedziela, 1 stycznia 2012

Dzień dobry!


KroogerGra to blog o mojej pasji. Będzie wyłącznie o grach i rzeczach z nimi związanymi. Relacje z tego w co gram i dlaczego gram. Na czym gram, kiedy gram? Czy polecam, czy nie polecam? Skąd mam grę i dlaczego akurat tę. Jeśli chodzi o gry, mam bardzo ciężki do sprecyzowania gust. Dlatego też z przyjemnością sam prześledzę publicznie co sprawia mi przyjemność, jeśli chodzi o elektroniczną rozrywkę.

Pierwotnie miałem pisać miesięczny raport z tego w co udało mi się zagrać, ale zrobię zupełnie inaczej. Będę krótko opisywał każdą grę, w którą uda mi się zagrać. Moja opinia będzie sformułowana na podstawie kilku solidnych godzin grania lub dopiero po zakończeniu historii. To zależy. W końcu nie wszystkie gry zasługują na skończenie, ale wszystkie zasługują, żeby w nie choć przez chwilę zagrać.

Celowo będę nadużywał słowa "gra". Bo Krooger gra.

I am a gamer. Not because I don't have a life, but because I choose to have many.

2 komentarze: